Anne1_ Yok ben kendisini desteklediğim için falan öyle yazmadım. İroni yaptım sadece. O anlamıştır mutlaka. Demek istediğim kanun olsa ne olacak olmasa ne olacak, çocuğunun güvenliğini düşünen herkes ona göre davranır illa ki. Bu konunun bu kadar uzaması kimseye bir şey kazandırmadı.