_Kubraa53 Edaaks Aynen öyle canım. İnsan hevesleniyo hep almak istiyo haklısın ama işte dedgn gbi doğunca da alırsın ki bunlar zaten bayagı bi yeter bebişe kücülene kdar 😀
Edaaks _Kubraa53 birde kışın doğacak dışarı tabi çıkarız ama çok at aktif olamayacaksın malum 🤷🏻♀️ Büyük eşyaları kaldı onları da alalım da sonra kar kış geliyo ben yatmayı düşünüyorum hergün 😂😂
Ozlembjk Edaaks bende 24 haftadayim dun gittim bi zibin takimi aldim biz anneler biraz daha hevesliyiz bu konularda esimde kiziyor hele bi saglikla gelsin dedim gelsin gelsinde hicmi bisey almayacağız 😂 bazen şu erkeklere anlam veremiyorum
Edaaks Ozlembjk yaaa 😂😂 benim eşimde tam tersi normalde her izinli gününde arabasıyla vakit geçiren adamı bebek mağazalarından çıkaramıyorum 😂😂 hadi beşiğini arabasını alalım diye tutturuyo 😂😂
Nur0653 Edaaks 2 kademe ayarlanabilir beşikler var onlardan alabilirsiniz Ben ikea dan aldım park beşikleri sevemedim bir türlü onlarda kullanışlı diyorlar
Edaaks Nur0653 ya park beşikler evet baya kullanışlı ama bende sevemedim bi türlü 🤷🏻♀️ Onun yerine anne yanı olanlar büyük olanlardan almak daha iyi olacak heralde . Odasını yaptığımızda da en azından mobilya daha güzel duruyor gibi geliyor
_Kubraa53 Edaaks Aralık annesi bende 30 haftalığım. Evet kış anneleri olaraktan kalın kalın şeylere daha cok ihtiyacımz var 😀😀 evdende cok cıkmayız zaten 😀
Edaaks _Kubraa53 sıcak olan yerlere giderim heralde gidersemde 😂😂 neyseki yaza büyümüş oluyorlar ama ona seviniyorum
Real Edaaks aynen ben gündüz gözümün önünden ayiramiyorum .gecede hemen uyandığım için sorun olmuyor çok şükür.