Edaaks sepet beşik bence almayın çünkü zamanı kısıtlı boşa masraf .gerçi ben ahşap beşiğe bile pişmanım tamam ilk aylar yattı ama dondogu dönemde tutunup ayağı kalktığı dönemde çok zor oluyor şimdi tutuyor aşağı doğru bakmaya çalışıyor kafa ağır bassa kafa üstü düşecek Allah'tan tikirtiya hemen uyanıyorum.gun içinde de odada yerde yatırıyorum .