Esesen ablamlar şeker hastası bende hamilelikten önce kullanıyordum şeker ilacı sonra kontrol altına aldık. Şeker yüklenmesinde de bir problem çıkmadı diyete devam ettim, doktorum suyu gayet iyi ama kilosu fazla belki bebekte şeker olabilir dedi. Yediklerine dikkat ediyorum, meyveyi bol tuketiyordum dikkat ederim bundan sonra 👍