IremSare Herkese merhaba 🤗 34+2 haftalık hamileyim ilk hamileliğim. Birşey sormak istiyorum sizlere, yaklaşık 1,5 haftadır süt beyazı şeklinde ve sıvılığında akıntım geliyor bunun için korkmalı mıyım ?? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🤗
seymakumatarnsf IremSare Benimde akıntım oluyor. Ancak benim ki böyle peynir gibi. Sanırım kötü kokulu ve renkli olmadığı sürece bir sorun değilmiş. Yani normalmiş. Ama yine de burada bekleyeyim bende.☺️
Esesen IremSare bende de oluyor da ne olur ne olmaz travazol sürüyorum ayna ile bak alttan vajinal kanalda da beyazlık var mı diye de varsa travazol falan kullan bence
IremSare BhrBrfn günlük ped kullanıyorum temiz tutmaya özen gösteriyorum ama durmadan oluyor hep ıslak 😐
BhrBrfn IremSare evet bendede oluyor.Insan acaba sumu dıyor ama su olmayıo beyazımsı oldugu ıcın ıcım rahat .Ve progestanda kullanıyorum oda yapıyor
Esesen IremSare hayır hayır canım sakın günlük ped kullanmayın o daha da arttırıyor mantar ve enfeksiyonu. Normal bir kumaşı kes koyun ya da sürekli çamaşır değiştirin. Ped daha da arttırıyor öyle şeyleri @IremSare
Toprak34 IremSare doktorlar gunluk pedi onermiyorlar kullanmayin diyorlar. Bol bol pamuklu camasir degistirmek gerek malesef akinti tum hamilelerin sorunu enfeksiyon olsun olmasin 🌸
IremSare BhrBrfn anladım, benim idrarimda koyu geliyor ve gün içerisinde bel-kasık ağrısı oluyor. Bunun için doktora gitmeli miyim ? Haftaya pazartesi 14Ekim randevum var o günü mü beklemeliyim ?
BhrBrfn IremSare benımde idrarım koyu ve gecen hafta ıdrar tahlili yaptım.Bırsey cıkmadı bence nornal artık bunlar doguma yakınız ya .Benımde salı gunu randevum bakalım .Belım cok ayakta kaldıgım zaman agrıyor ama dınlenınce gecıyor .
Busraklnc IremSare bel kasık ağrısını bilemem ama idrarınızın açık renk olması gerekiyor , su tüketimini artırırsanız rengi açılır😊
BhrBrfn IremSare evrt dınlenınce gecen agrıdan korkmayın ve sureklı akan akıntıdan ıslaklık olabılır ama coksa anlarsınız zaten.
IremSare Esesen ayna ile kontrol ediyorum. Temizliyorum çok geçmeden tekrar bakıyorum orası süt beyazı. Travazol ne için peki ?
Esesen IremSare mantar var demek ki sende mantar kremi travazol bana da kadın doğumcum verdi kullan iyi geliyor. Dudaklara sürecektin ama çok içeri kaçırma. Eger önemsemezsen ilerler erken doğum riskin olur enfeksiyon da varsa
IremSare ycllksa bebek icin tehlike durumu var mi peki ? Hastaneyle 100-150mt var aramızda gün içinde tekrar kontrol edeyim devamı gelirse idrar testi için gideyim hastaneye
ycllksa IremSare benim doktorum ilaç verdi kullandım bir arkadaşıma doğuma kadar ilacı kesmemesini söylemişti
IremSare Toprak34 Esesen en ince olandan kullanıyorum, sürekli ıslandığı için rahatsız oluyordum. Kullanılmaması gerektiğini bilmiyordum 😐