Gullcha canım özel hastanede çekildim ben.doktorum cekiltigim gün sadece ilişki yasakladi sonrasında gün aşırı ilişkiye girin dedi.antibiyotigide kullandım.boyle birşey olsa bana buay gebelik düşünme derdi...eve gönderdi iki aya hamile gelirsin artık inşallah dedi..çekildiğinm ay kalamadim.sonraki ayda adet gördüm ve birdaha görmedim şuan 8+2 hamileyim.allH isteyen herkese versin..