Senaysn Arkadaşlar merhaba. Benim yaklaşık üç haftadır cok şiddetli şekilde göğüslerim agrıyor. Gördüğüm her seyden tiksiniyordum. Bir hafta önce de regl olmam gerekiyordu ama olmadım. Ara sıra gelen kasık ve göbek agrılarım basladı. Bulantı kusma oldu. Dünde gebelik testi yapmaya karar verdim ve yapar yapmaz direk iki çizgi çıktı. Güvenemeyip başka bi test yaptım oda aynı şekilde çıktı. Sürekli de tuvalete çıkıyorum. Bugun kan testi vermeye gideceğim ama korkuyorum. İdrar da çıkıp kanda çıkmama gibi bi durum olabilir mi. İlk tecrübem. Lütfen yardım edin😍🙏
Neslihan22 Senaysn iki farkli testte ayni sonucu aldiysaniz yanlis cikma ihtimali yok hemen kan verin hayirli olsun simdiden🙏🙏
Ennaaaa Senaysn Bir laboratuvar teknikeri olarak Pozitif çıkmama ihtimali neredeyse hiç yok diyorum hayırlı olsun.🙏😊
Caglaak Senaysn iki ayri test uygulamışsan ve direkt cıktı ise kanda da çıkar hayırlısı ile bebeğin senledir
Senaysn Neslihan22 cok teşekkür ederim. Rabbim isteyen herkese versin. İnsallah yanılma payı yoktur 🙏🙏😀
Senaysn Ennaaaa harikasınız cidden içim ferahladı. Geceden belli kadınlar kulübünde yorum okuyorum psikolojim alt üst oldu. 🤦♀️🙏
Lalemm86 Senaysn hamilesin cnm gözün Aydın göğüs hassasiyeti kasıklarda ağrılar adet gecikmesi belirti bunlar
Eslina Senaysn çok zor canım idrarda çıkıpta kanda çıkmaması benim 2 haftalıkken bile idrarda çıkmıştı kandada çok küçün çıkmıştı değeri 28 falan çıkmıştı çıkar endişelenme
Ebru0156 Senaysn hayırlı olsun diyelim bence canım :) iki testte de ciktiysa bebis geliyordur :) ben bir test yaptim silik cizgi oldugu halde diger gun kan verdim cikmisti kandada :)
Merve_aras Senaysn öncelikle hayırlı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin endişe etmeyin 2 idrar testi aynıysa kanda sorun çıkmaz bende 2 test alıp öyle gitmiştim
Hzlhakko Senaysn hayırlı olsun kesin kan testini yaptığında da hamile olduğun çıkar ben koşa koşa gitmiştim ya bende tek testle 🤭😂