ozgeya Seyda- Yok hiç kanamam veya lekelenmem olmadı☺️ Ever erken doğum ve riskli gebelik sınıfındaydım ama doktorumun yönergelerini dinlediğim sürece hiçbir sorun yaşamadım☺️
Deletedmom091 Yaa bende de var gebe kaldıktan hemen sonra 4+5 te öğrendim 3 tane var dedi milimlikler dedi ve 2 haftada ikisi 3 biri 4 cm olmuş bile😒biri bebişin üstünde tehlikesiz ikisi de tam karşısında resmen yiyecek gibi duruyolar🤦🏻♀️Gelişimi engelleyebilir de gebelik devam edebilir de dedi. Bekliyorum şimdilik bi sorun yok 7+1 daha😑
ayse-nurr Benimde 7 tane var canim hamilelikte öğrendim iki tanesi doğum kanalını tikadigi için normal olmaz dedi doktor mecbur sezeryan yeri önemli yanı miyomlarin inşallah hakkında en hayırlısı olur 🥰
ZeynepAtike Benimde vardı canm 10 cm geçen sene Eylül ayında açık ameliyatla alındı sezaryen gibi 2 tane normal doğumum vardı şimdi yine hamileyim ama mecbur sezaryen olcak
Ebrugunesss annevebebek17 ben ameliyat olmadım ama benimki çok küçük 1 cm bile değil o yüzden engel olmaz diye düşünüyorum normal doğuma
ozgeya olidam62 Miyomum rahmimin dışında sağ taraftaydı ve aşırı ağrılar çektim.Ama benim ameliyatla alındı,sorunum kalmadı.
olidam62 ozgeya darisi bna bnde umarım kurtulurm😊 17 haftlk gebeym we ağrılar başladı hic bilmdgmz dha neleri ogrencez bilmiorm ama bunada şüküR diyorum🙏
olidam62 Rbs111 emine hanım bndede miyom war we benimkide sanrim rahmin arka kısmında ağrı yapiomuydu hamilelikte ?21 haftalk gebeym we agrim oluo arada