Seyda- Yapmaz olur mu,bu yüzden defalarca hastanede yatıp serum yedim.
Bazı dönemlerde öyle bir ağrı yapıyordu ki doğum sancısı hafif kalır yanında😅 benim de bebeğim sürekli sol taraftaydı bu yüzden,miyom sıkıştırdığı için.Bütün hamileliğim öyle geçti.Zor bir yol evet ama sonunda bir şekilde bitiyor☺️ Bebeğim doğdu büyüdü bile☺️