nilaylaylaylay Serzeyy yok canım illa öyle bir şey olmak zorunda değil. Benim kese çevremde kanama alanım oluşmuştu o yüzden kahverengi lekelenmem olmuştu. İlaç ve iğne kullandım çok şükür yok oldu sonra
Serzeyy nilaylaylaylay hımmm benim adet tarihime göre 5+1 ama kese falan gözükmedi 1 hafta önce doktor kese gözükmez çok küçük dedi beta 114 cıkmışto
M_agayeva ays33_dndrr ben bilmiyorum turkiyede varmi ya yok ama ben rusyadayim burda vajinadan da ulturason somuyorlar iceri oyle de rahat duymak oliyor ama normalda de vajinalda da duydik sizde insallah duyarsiniz
ays33_dndrr nilaylaylaylay yanmam da oluyor yani her yanmadan sonra sarı +çok ama çok hafif kahve lekesi görüyorum enfeksiyon diyorlar 😣bende gurbetteyim hastaneler uzak zor randevu kapıyorum 🥺