zehracinar Kelebekanne bana 12 de %51 kız dediler bugün büyük olasılıkla erkek dediler kafam hepten karıştı ya 🤦🏻♀️
Mel_yuz BurcuKeskinGr canım benim de geçen 3 4 gün ilerde oldu bebiş o haftasına göre önde gidiyor oluyor
HandeA Nub teorisine göre söylüyorlarmiş erken haftadaki cinsiyetleri doktorlar.Yüzde 80 tutuyormuş. Bakalım tutacak mı. Bana da erkek gibi dedi. Sizde bakın netten nub teorisine 😉