ycllksa Bosver tatlimmm Sana birsey diyimmi bak 2 bebegimi kaybettm 6 aylik evliyken karar verdk cocuga 9.ayimda hamileydim olmadi gitti 1bucuk senelik evliydim tekrar hamileydim ve gene gitti esim koy cocugu koyde otueuyorm..Adimi eksik geline cikarmislar yani cocuksuz evi nesesiz kocasina bir cocuk veremeyen yetersize😔 ..Yation yatiyonda bosmu yation kocana bir cocuk veremionmu gelinn dediklerini duyardm .. daha yeni evliydim cocugu olmuyor bunun diye adimi cikarmislardi..Neler duydum neleri yuttum nelere agladm sonra naptm bliomsun bana o laf sokanlara tek tek soktm lafimi yation bosmu yation diyene buyur sen dolu yat belki sen verisin kocmsan bir cocuk dedim defoldu gitti eksik diyene sizin beyniniz kalbiniz eksik onun tamiri yok en azindan benjm cocuk icin umudum var sizin kalbinjze ne demeli asla tedavinjz yok dedim..Simdi hamdolsn 7 haftalik hamileyim binsukur rabbime kimseye soylemedm esim ve annem biliyor baska kmse blmiyir 5 aya kadar soylemeyecegim ..Pis nefesli kem gozlulere ..Rabbim kucagima cocugumu versin eksik gelin diyenin evinden neler eksliyordur haberi yokdur nesesi evladi umutlari huzuru nwden diye dusunmezler fazla takilma oyuzden insanoglu denilen seye....