ycllksa çıkmayabilir kimseyi umursama bende 15+3 ama karnim çıktı çünkü boyum 1.78 kilom 62 zayifim yani o yüzden en ufak değişikliği anlayabiliyoruz buna da dikkat et kilo boy o yüzden de anlayamıyor olabilirsin zaten benimde hep annem kaynanam kardesi m eltim görümcelerim söylüyor inan ben anlayamıyorum büyüdüğünü