Felicity- Emr eczanelerde erken gebelik testleri var regline 5 gün kala yapabilirsin sonuç veriyor. Kan testi için adetinin gecikmiş olmadı gerekiyor benim adetim 3 gün geciktiğinde yaptırmıştım kan testini pozitif çıktı.
Deletedmom2224 Emr catlatma iğnesi vurulmussunuz 15 gün geçmeden test yapmanız yanlış sonuç almanıza sebep olur çok zor bıliyorum ama azıcık sabır 😊 inşallah Rabbım nasip etmiştir bu ay 🤲🏻💕
Emr Deletedmom2224 evet 10 gün önce vuruldum 5 gün sonra hem regl zaman hem ignenin 15. Gününe denk geliyor şuan yapmıyorm zaten bilgi almak istedim sizlerden merak ettgm için beklemedeyim şuan. İğne konusunda bilginiz var mı yardmcı olabilecegnz..
Deletedmom2224 Emr 3 kere oldum bu iğneyi bildiğim biseyse cevap veririm tabiki 😊 içinde hcg hormonu içerdiği için daha önce yapılmaması gerekiyor 😊
Emr baharcpt evet dedgnz doğrudur ama Benm bir sıkıntım yok yumurtalgm çok hızlı büyüdü iğne vuruldugm için erken döllenme konusundan ötürü acabalarım oldu bu yüzden sordum belirtiler nedir acaba diye..
Emr Deletedmom2224 iğneden sonuç aldınız mı peki bende sorun olmadığı için doktor olabilir bu ay dedi ilk defa vuruldum göbekten yapıldı iki defa denicez dedi sonra film ama iğne ile olur mu tutar mı sizin nasıl oldu...
Deletedmom2224 Emr iğne ile iki kez gebe kaldım ama öncesinde klomen de kullandım yumurta büyüme sorunu vardı 😊 sizin yumurtalar kaç mm idi
Emr Deletedmom2224 sol 22 sağ 20 ilk denemenizde mi hamile kaldnz Benm yumurtalıklar baya hızlı :) ama eşim tarafı biraz geç oluyor çocukları bu yüzden bende ilk destelemek amaçlı klomen kullandım 5 gün sonra iğne..
Deletedmom2224 Emr yumurtalar baya güzel Allahın izniyle bu ay olmasa bile diğer ay tutar hiç stres yapmayın 😊 ilk bebeğimde ikinci deneme ikinci bebeğimde de ilk denemede tuttu benim 😊
Emr Deletedmom2224 ay ne güzel allah sana bagışlasın onları bende hayırlısı diyorum artık bakalım çok dua edıyorm kendime isteyen herkese tanıdıgım tanımadgım allah herkese evlad sevincini nasip etsin inş..
Deletedmom2224 Emr ilkini kaybettik doğumdan sonra ikincisi de karnımda bakalım 😊 eşiniz de gitti mi doktora belki sperm sıkıntısı olabilir sizde bir sorun yoksa
Emr Çok üzüldüm rabbim karnındakine ömür versin sağlıkla kucagına alırsın inş.. Eşimde gitti onunda bir problemi yok bende zaten buna anlam veremiyorm bir sorunumuz yokken neden ama işte stres vesaire psikoloji de çok önemli dedi doktorumz biraz zor dönemlerden geçtik stresten olablir dedik bide eşimin gen tarafıda böyle ilk 2 yıldan sonra oluyor bebişleri..