@Ulya parol hamilelikte kordondan geçmeyen ilaçlardan birisiymiş o yüzden rahatlıkla kullanabilirsin bende kullanıyorum. Birde kan hacmin arttığı için daha fazla baş ağrısı oluyor. Parolu bana da doktorum verdi ama sen yinede kendi doktoruna sor ve öyle kullanmaya başla