Mucizebebegim3 glsndnz Benim bir ablamdada aynisi oldu ama dediki ilk hamileligimdede oldu zamanla gecti dedi bundada oyle olacakdir zamanla geciyor dedi..Insallah gecer 🙏🙏
Leyla9292 glsndnz benimde var gebelikten önce bi iki tane yaktım cildiye doktorunda bi tane parfüm şişesi gibi sprey var onu sıkıyor yanıyor özellikle sıcaklarda terleyince dahada artıyordu şuan bir iki tane var doğumdan sonra geçmese tekrar yakarım çok basit bi işlem gebelikte yapılıyor mu bilmiyorum ama isterseniz bi cildiye ye gidin sorun çok kötü ise
Leyla9292 glsndnz on dakika bile sürmüyor sprey çok soğuktu hemen parfüm sıkar gibi sıktı yandı o zaman hamile değildim şuan iki tane var çok kötü durmuyor sizinkiler rahatsız ediyor sa gidip sorun isterseniz.
glsndnz Leyla9292 teşekkürler canm kötü duruyor ama Doğuma az kaldı imşalalh sonrasında hemen gideceğim rabbim çaresiz dert vermesin 🙏🏻Evli olmasam takmam da iite bayan olarak bakımlı olmak şart
Felicity- Kopacak gibi olan benlere kökünden saç bağlayın iki üç düğüm atın bi hafta 10 gün içinde kendiliğinden düşüyor👍🏻Denenip onaylanmış bir tekniktir 😊
Deletedmom0033 İple baglayınca da kendi kuruyup kopuyomus bana bşraz daha büyüsün iple bagla dediler ama bilemedim şimdi
Felicity- glsndnz kesinlikle dene gecikse bile mutlaka düşüyor ben kendime de yaptım tanıdıklarımda oluncada yapıyoruz hatta bugün bi tane daha bağladım göğüs ucuma yakın çıkmış minik bişe bağladım saç telimle
HvvGlKrdl glsndnz ay canimm benim de ayni ama benim hamileligimin ilk aylarinda cikti goguslerimde, gogus altlarinda, boynumda ebeye sordum normal dedi.. Dogumdan sonra cildiye gidin keserler dedi... 🙄🙄
glsndnz HvvGlKrdl canm aynı yerlerde bende de çıktı hamileliğimi öğrendiğimden beri sanki her gün çoğalıyorlar ya zararı olmasa bile hiç estetik degil göğüs ucumda çıkmasına da şaşırmıştım artık bebişlerümüz icün idare edeceğiz Doğum sonrası gidelim cildiyeye 🙏🏻😇
incirkusu @glsndnz İlk gebeliğimde benimde boynumu kaplamışlardı, araştırdığımda şekerin bir belirtisi olduğunu okumuştum ve gerçekten gebelik şekerim çıkmıştı. Doğumdan 5-6 ay sonra da çoğu kayboldu.
glsndnz incirkusu canm şeker yüklemesi yaptırmadım inşallah şeker yoktur :(geçerse cok iyü olur yoksa parası neyse verip hallettirecegüm artık
HvvGlKrdl incirkusu canim benim sekerim falan da yok cok şükür ama yine cikti ben düşünmüyorum sekerle alakasi oldugunu ama yine belki kisiden kisiye degisebilir..
HvvGlKrdl glsndnz evet canim. Hersey onlar icin zaten saglikla gelsinler yeter ki 🙏🙏 maalesef gidecez cildiyenin yollari tastan bizi bekliyor 😅😅