glsndnz KıZlar 36 haftalık hamileyüm boynumda sayılamayacak kadar çok et benleri çıktı :((eşimin bile dikkatini cekmiş geri geçer mi falan diyor ya psikolojim bozuldu acaba geçer mi Doğum sonrası 1 2 degil tamamen boynumu kapladılar
ucmgk21 glsndnz 33.haftadayız ve benimde aynı şekilde boynumda bir kaç tane denilecek kadar et ben çıktı. Aynılarından göğüs ucuma yakın koyu bölgelerde de var umarım düşerler
Nis glsndnz benmde aynı sekilde cıktı ama öyle tutup ceksen kopcak gibi bence onlar dogmdan sonra düser🤷🏻♀️ Acaba kız cocuklarndamı oluyor sizinkilerm cinsiyeti ne?
Minikkkuzummm glsndnz benim de var benim bebeğim erkek.. Ama çok ince ve cılız düşecek gibi gerçekten.. İnşallah geçerler 😕
Elifgul90 glsndnz bendede çıktı bendr 36 haftalığım betten baktım malesef geçmiyor Muş cilt bakımında özel bi işlemle geçermiş 😞
glsndnz Bsraermis8 Nis erkek olacak canm Ben bi kac tanesini çekeyim dedm cnkü elime geliyor istemsiz oynuyorum sonra baktım baya kanadı oynamamaya çalışıyorum :(
Tskrncngz glsndnz bende aynı durumdayım boynumun etrafı göğüs kısmı göbeğimin altında bile çıktı bi bende mi va diye hep düşünüyordum hamilelikten demekki inşallah doğumdan sonra geçer
glsndnz Tskrncngz inşallah geçer benm de erkek bebişim olacak onun sağlığı herşeyeen önemli ama eşimin bile dikkatini cekti kendimi cirkin hissettm :(araştırdım geçmez demişler lazerle yaktırmak lazmmış sanırım 😭
Nis glsndnz cektin diyede cogalmıs olabilir bende bitane vardı dedgm gibi elim sürekli oraya gidiyordu baktm farklı yerlerdede cıkmıs çekme bence
Sevilypc Aaaa şuan gerçekten şaşkınım çünkü bende de son 1 aydır oluşmaya başladı. Çok terliyorum acaba ondan mı oluyo diye düşünüyodum demekki hamilelerde oluyomuş. Bişey daha öğrenmiş oldum yaşayarak.
Berrygurumi 22 haftalığım benim de boynum da ve koltuk altımda çıktı 1-2 tane umarım çoğalmazlar 🙏🏻🙏🏻
ilkinn glsndnz 37 haftalığım benim de çıktı. Belimde 1 tane boynumda 2 3 tane var. Geçenlerde sivilce sanıp birini koparmıştım hatta 🙄
Berdogan Ilk gebeligimde sağ kalçamın üstünde çıktı ama hangi hafta çıktı hatırlamıyorum kızım 3 yaşında ve hala duruyor geçmiyor malesef. 34 haftalık gebeyim henüz yeni bir tane kesfetmedim umarım çıkmaz
Cansinsen_ Kızlar dert etmeyin gitmese bile doğumdan sonra cildiyeye gidin lazerle alıyorlar 10 dk sürmüyo bi tanıdığım yapmıştı
Sweetblonde88 glsndnz yakıyorlar onları geçmezse. Bende normalde vardı dermatoloji yaktı. Cok memnun kaldım yalnız güneşten korumak gerekiyor