Arkadaşlar her gebelik farklı oluyor ilkinde çok geç hissetmeniz normal..bende 21.haftamda ancak hissetmiştim.ama simdi ikinci gebeligim 16.haftadan beri hissediyorum..şuan 23.haftalık gebeyim,esim ise dışarıdan daha iki haftadır hissedebiliyor😇😇her annenin vücudu çok farklıdir burada yanlış yorumlar yapıyorlar bazen hic panik olmadan kendi doktorunuzla görüşün...