Kızlar selaam🐝 21 haftalık hamileyim çarşamba günü 22 oluyoruz yani 21+4💫🐥 Ama hiç hissetmedim daha ilk hamileliğim geç olması normal ama benim haftamdakiler 3 4 saat hissetmiyorum diye doktora gidiyor ben daha hiç hissetmedim. Doktoruma en son 20 haftalık oldugumda görüşmüştüm napsam gitsem mi ya da arasam mı? Normal mi bende mi gariplik var anlamadım😞