Fatmalipelit Hazaaalll Aci olayi kisiden kisiye degisiyo sanırım dun kontrolum vardi benden onceki bayan cati muayenesi oldu bildigin bayagi bagiriyordu beni korkuttu yani daha olmadim bende ama ister istemez benimde mi oyle olur diye düşünüyorum 🤔
Burcu16 Hazaaalll riskli diye hamileligim son 2 ayda 4 kez yapılmıştı yani son derece normal bişey artık bana🙄
Zuhalzmn Hazaaalll kesinlikle kendini sıkma..bende ilk defa geçen hafta oldum ilk sıktım kendimi doktor sıkma kendini dedikten sonra biraz rahat bıraktım o zaman daha az acı hissediyosun..hemen bitiyo zaten 😊
Elif_murat sumeyyecans aynı durum bende var şimdi. Perşembe günü kontrole gittiğimde haftaya bakalım çatı uygun mu dedi. Gece gündüz onu düşünüyorum şimdi geri kalan herşeyi bıraktım tek derdim o 🤭🤭🤭 korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Akbasinci Elif_murat hemen olup bütiyor derin bir nefes al ver doktor muayne ederken kapat gözlerini banada bugün baktı biraz acıdı ama geçiyor normal doğum yapacaksan zaten biraz dayanacaksın ☺️
Akbasinci Hazaaalll muayne sonrası kanama yada ağrı doğum habercisi zaten bazen doğumu tetikliyormuş bende artık sonlara geldim ve oğlum bir türlü gelmiyor bende şuan diyorum ki keşke tetiklese 🤣
Gencanne4 Hazaaalll korkacak hiç birşey yok kendini sıkmadigin sürece hiç birşey olmuyor kendini sıkarsan doktor muayene etmekte zorlanıyor zaten 5 dk birşey o kadar bile sürmüyor 🤗