Hazaaalll çatı muayenesi olmadım ama başka rahatsızlıklardan dolayı 1,5 yıl boyunca defalarca alttan ultrasonla ve elle muayene oldum, sanırım 6 defa kolposkopi yapıldı, alttan ilaç sıkıp kamera ile kontrol ediyorlar. 2 defa da biyopsi yapıldı ve biyopsilerin birinde doktor uyuşturmayı unuttu. Ona rağmen aman aman bi acı hissetmiyorsunuz. Önemli olan kendinizi kasmamanız. Doktor yaklaştığında iğne olur gibi derin nefes alıp kendinizi rahat bırakın. İlişki bile bazen daha ağrılı olabiliyor modumuza göre, endişe etmeyin 😊