Deletedmom2224 Ruhsuz benimde ikinci gebeliğim ama ilk bebeğimi doğumdan sonra kaybettim 😔 Ama karnimizdaki yavrulara stres vermemeliyiz elimizden geldiğince 😊 inşallah sağ salim bu kez kucağımıza alırız 🤲🏻💕
Deletedmom2224 Ruhsuz aynen öyle maalesef ki Allah razı olsun sizinde başınız sagolsun bu evlatlarımıza uzun ömürler versin Rabbım 🤲🏻
Mervemm Ruhsuz Bnde 2 kaybım var ve hiç bisey yok Bnde kan pithilasma bile ilki 23+5 de sonlandırıldı hiç gelişmedi 330 grm doğdu ikinci 7 haftada düşük oldu Simdi doktorum iğne verdi inşallah seninde bnm de sağlıkla olur
Yelz_91 Ruhsuz bnde kullanıyorum .. uzun süredir yapıyorsan öyle hissetmn normal canım . Çünkü arada bir banada öyle oluyor😖 7+3 teyim bende
Ruhsuz Yelz_91 az önce eşime anlattım öyle korkuttu beni eğer vücuduna hava enjekte etseydin şöyle olur böyle olur neler neler Allah korusun