Ruhsuz Har sabah 11 de iğne yapıyorum az önce yaptım ama hiç acımadı ve içinde sıvı yokmuydu anlamadım zorla enjekte ettim boş gibiydi sanki ime kurt düştü ikinciyi yapmaya cesaret edemedim bir sey olursa diye bu durumu yaşayan var mı yaa lütfen yardım edin daha önce kayıplarım oldu gu için kullanıyorum PAI ve 677 homozigot
asyaa15 Ruhsuz içindeki sıvı az da olsa yakıyor biraz ama sen havasını alırken bakmadınmı içindeki sıvıya
Mervemm Ruhsuz canım bende ilk zamanlar öyle ağrımıyordu bu sonra çok ağrıdı bisey olmaz ilaç çıkmadığı surecede
Deletedmom2224 Ruhsuz bazen bende de hiç ağrı, yanma olmuyor sıkıntı yapmayın içinde ilaç olmaması zor ihtimal 😊
Mervemm Ruhsuz insan korkuyo bende geçen kan geldi korktum bisey olmaz dediler burda karnına vuruyorsun demi
Ruhsuz Mervemm ben 4 kez kaybettim son ikisini iğne kullandığım halde kaybettim bazı doktorlar sebepsiz diyor bazı doktorlar hafif kan pıhtılaşması var diyor doktorlarda farklı farklı kimin ne dediği belli degıl
Nehirkaya25 Ruhsuz iğneyi kullanmadan once havasini almiyor musun ? Bos enjektöru kullanamazsin basinctan dolayi canim tam tersi canin daha cok yanar ilac yoksa bos havayi ilac gibi kolay bosaltamazsin
Ruhsuz Nehirkaya25 Bı kac kez almak istedim havasını ama baya damladı ondan sonra almıyordum biraz içimi rahatlattın sagolasın
Mervemm Ruhsuz Bnde 2 kaybım var ve hiç bisey yok Bnde kan pithilasma bile ilki 23+5 de sonlandırıldı hiç gelişmedi 330 grm doğdu ikinci 7 haftada düşük oldu Simdi doktorum iğne verdi inşallah seninde bnm de sağlıkla olur
Ruhsuz Deletedmom2224 5.hamileliğim ama nasipse ilk bebegım olacak hep iyi düşünüyorum ama bazen içimden vesvese geliyor hemen okuyorum kendime 🤗
Deletedmom2224 Ruhsuz benimde ikinci gebeliğim ama ilk bebeğimi doğumdan sonra kaybettim 😔 Ama karnimizdaki yavrulara stres vermemeliyiz elimizden geldiğince 😊 inşallah sağ salim bu kez kucağımıza alırız 🤲🏻💕