Asrinayaz Guldenece_2525 aynn içim rahat ama kuzum tertemiz içim inan ☺️👶🏻 İlk günden beri kötü bir şey hissetmiyorum küçüktür parmağı ya 😂
Sevilypc yesm1 12.haftada 1.7 çıktı canım o zaman bi sorun yok dediler ama doktor yanlış ölçtü sanırım. 22.haftada 6.1 dedi perinatolog riskliymiş :( sizin ne kadar :(
Burciny Asrinayaz 3 tane doktor kontrolündeyim 11. Haftada bu üç doktor ense kalınlığına baktı ve sorun yok dedi taramalar da da sorun yok dün ayrıntılı ultrason a girdim ense kalınlığı sınırda dedi İsveç de yapılan doğruluğu yüzde 99 olan test yaptıralım maliyeti 3 bin miş mecbur yaptırdım kafayı yiyorum evde inanmak istemiyorum bir yanımda ya öyleyse diyo
Sevilypc Burciny bende aynı durumu yaşadım canım :( 12.haftada detaylı ultrasonda 1.7 ense kalınlığı normal dediler ikili taramada temizdi ama 22.haftada detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6.1 çıktı. Sınır 6 ymış bizimki sınırın üstünde. Test yaptırmadım ama kafam takılı kaldı endişeleniyorum şuan 34 haftalığim
Burciny Sevilypc bebeğin erkek mi bazen erkek bebeklerin vücut anatomisine göre ense si kalın olabiliyormuş inş bir şey olmaz ya sınırdamış ama ileri derecede yüksek değilmiş Benim 5.11 miş
Gayebyk Asrinayaz Seni çok iyi anlıyorum.Benimde ikili testim 1/233 riskli çıktı delirmiş gibiyim,bastığım yeri bilmiyorum. Dualara sarıldım.Allah seninde benimde tüm bu durumda olanlarında yar ve yardımcısı olsun.
Asrinayaz Gayebyk cnm bnm ikili taramam temiz çıktı bn detaylıda şoka uğradım yeminle valla bi doktor hiç görmedi biri burun kökünü gördü biri de burun kemiği var kısa ve ince dedi sonra bu kezde serçe parmağında 3 kemik yok dedi her gittiğimde bir şey var diyeri yok gülüyorum artık yeminle ama içim temiz canm Rabbime sığındım sende sığın dua et kendini sıkma inan her şeyi yoluna koyuyor rabbim ☺️
Slnbsr Asrinayaz bende izmirdeyim Prof doktor fuat akercan var. Perinatolog. Ona git Muayene ücreti 500 lira Güzel açıklıyo. 18-24. Haftada yapılıyor. İyi düşünelim iyi olsun herşey
gunisigim123 Asrinayaz erken oldugu icin oyle cikmistir hic kafana takma ne cocuklar taniyorm kolu yok bacagi yok aldirin dowmn sendromlu dwyip sapasaglam cikanlari rabbim saglikla kucagimiza almamaizi nasip etsn insallah
Asrinayaz gunisigim123 amin inşallah canm bnm hepimizin ki inan hepside aldır dedi doktorlar bak son geldiğim doktor kemik var dedi ve bn hepsine doğurcam dedim 😂
Sevilypc Burciny erkek canım evet. Ama bazı doktorlar 5 i bazıları 6 'yı sınır kabul ediyo. Sizinki daha iyi benimkine göre ❤ inşallah sağlıcakla doğar da buraya post açarız bebeğime down dediler ama sağlıklı doğdu diye diğer annelere umut olmak için 🤲💕