yesm1 tamm canm inan bnde çıldırdım her gittiğim down riski var amniyosentez yapılmalı böle bir şey varsa gevelik sonlandırılmalı diyor duydukça ağlıyorum eşimle hastaneden çıktığımız halimizi bi görsen o ağlıyo bn ağlıyorum gurbetteyiz ikimiz teselli edenimiz yok inan bn doğurcam herne olursa olsun eşime doktor kalbinde sıkıntı olabir downların dedi eco yapılmalı dedi eşimde eğer kalbinde sorun varsa sonlandıralım diyo ona kahroluyorum yeminle çok kötüyüm kimseye anlatamıyorum derdimi bi çare buraya yazdım ama burdada insanlar kalp kırmaya meraklı biliyorsun korka korka yazdım 🤦🏼♀️😭