KatipAnne ben 42haftalık olmuştum bana sancım var nstde çıkıyor bana yer yok diye eve yolladılar eşimle özele gittik bebeğimin hiç suyu kalmamış hemen ameliyata aldılar beni bebeğim kakasını yapmış doktor kıyameti
Kopardı nasıl beklettiler seni bu kadar diye paran olacak özele gidecen ama işte yoktu süründüm o kadar