Ebru_123 burdaki devlet hastaneleri bilmediğiniz için böyle konuşmanız normal gerçekden çok büyük ilgisizlk var bazı doktor ve hemşirelerde hıı hepsi öyle diyemeyiz ama geneli o şekilde. Ve sancı doğum önemli bir durum o şekilde davranılmamalı
Ben de dahiliye bölümüne gitmişdim şikayetini anlatıyorsun tersliyor seni dinlemiyor bile.
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi