Esmylmz hayir kendimi ona hazirladigim için sezaryen oldum. Yani pişman değilim aslında sütüm geldi bebeğim sağlıklı doğum oldukça kolay oldu ama sadece 2 gun ölüm gibiydi. Acılara dayanip bol yürüyüş yapınca mutlaka ayağa kalkiliyor. Inşallah sizin için hayirli doğum olur. 4 gun oldu doğum yapmalı hala dikiş yerlerim ağrıyor ama dayanılmayacak gibi degil