Muallimehanim ya benımde arkdaslarım abımın esı yengem kuzenlerm hep genel yaptı herkes cok memnun alla alla hastaneyle yada drlada alakalı dıye dusunuyorum cunku ıkı kez kurtaj olmak zorunda kaldım ıkı farklı hastanede bırınde ölüyordum Allah dusmanına ysatmasın ama dıgerınde sapasaglam kalktm