Ockbs Seni oyle iyi anliyorumki ama hergun yapma bence ben pek dogru bulmuyorm ilkinde surekli kan verdim yarn verecegin kanla zaten muayeneye cagirmaz eger bir sorunun yoksa 1 hafta sonra yap derim testi ..Sonrada doktorunla konus ..ah o hastane kalpilari kalbi carpa carpa bekleyisler bazen sevinc bazen huzunler beni salak etmislerdi..ilkinde 3 aylik kaybettm kalbi durdu atio dusuk yapion yapmion kesen kuculmus bebegin olmus neler neler artik onuh yapmiyorum tek doktorda kaldm kendmi tutuyorm kan vermeye gtmiyorm doktorumcagrdikca gdiorm hastaneye sorularm olursa soruyorm bu..Cok sitrss yapmayin ah ah zor ama yapmayin