Ockbs canım seninle neredeyse aynı şeyleri yaşamışız benimde bir düşük bir kimyasal gebeliğim var bende kan verdiğim de 45.50 çıkmıştı sonra 174.2 oldu ve en son 1062 oldu 4+1 haftalık gebesin dedi doktorum ve 0,36mm minicik bir kese gördük sen hiç evham yapma yatmaya özen göster bende biraz ayakta kalsam azıcık yorulsam lekelenmem oluyor progesteron jel kullanıyorum zaten doktor sanada verir daha önceden düşüğün olduğu için hiç stres yapma sen 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🤰