Kızlar iyi akşamlar bat 8 ekim ovulasyon testi bir kaç gündür bu şekilde çıkıyor
https://eksiup.com/p/dh234945jdh9 belirtilerim var gerçi takılmam belirtiye felan ama sadece göğüslerim çok belli ediyor kendini ara ara sanki adet olcak gbi his oluyor kasıklarda kısa sürüyor bir kürtaj ve bir kimyasal gebeliğim var ovulasyonlarla olmuştu onlarda ama simdi 4.kez ovulasyon denedim günleri değerlendirdik ben hep 28 günde bir adet olup 13.gün yumurtlamaya başlarım geçen sefer tutmadı son kez denedik bekliyorum sabırsızlıkla buda tutmazsa doktora gideceğim hcg yaptım 7 gün kala çıkmadı smdi bata çok az kaldı tekrr bakmaya korkuyorum ondan öglen 1 de ovulasyon ile baktım böyle cıktı sizce varmıdır yoksa bunlar yanıltirmi? 🙄