Hatice_mustafa Kbrnrkl tamm canim çok teşekkür ederim sorucam ay sonu randevularım benim bu ay cinsiyet öğrenicez
Kbrnrkl Hatice_mustafa biraz uzağız canım ☺️ üç hafta önce gitmiştim uyuşmazlık iğne için gideceğim 28 haftalık oluncq 4 hafta sonra inşallah
Hatice_mustafa 102938 Eşimle değerlendirelim bi belki bebek için bişey demez gidebilir bilmiyorum yani
Hatice_mustafa Kbrnrkl inş öğrenirim daha bisey almadım heyecanliyim ilk olunca baslariz ins almaya 😘😍
Raziye26 Ilk haftalar 15 temmuzda Bilgin Ergene ve Zehra Bebeğe gittim çok memnun kalmadım. Şuan özele Aişe Günençe gidiyorum. Doğum da da devlet hastanelerinde doktor girmiyormuş ebe giriyormuş ve o an hangi doktor nöbetçi ise o oluyormuş. Yanı devlet hastanesinde işiniz şansa kalmış.
Merve3 Raziye26 bende kardesi hacer yavsana gidiorum doktor sanci anina kadar ebeler ilgilenior dogum basladi diye aradiktan sonra doktor gelior ozeldede
Hatice_mustafa Merve3 Evet canım fiyat 300 tl dedi bi arkadaşımız normal hastanede suruncegime özelde daha iyi olur sıra sıkıntısı yok
Raziye26 Merve3 hayırlısı olsun hakkımızda rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Herkesin bünyesi, acı eşiği farklı o yüzden herkesin düşüncesi de değişiyor. Zamanında çok araştırdım baktım olacak gibi değil akışına bıraktım =)))
Merve3 Hatice_mustafa hic tavsiye etmiorm sibel ozer saatinde gidince sira alirsin ozel kadar ilgilenior zaten doktor bende ozele gidiorm dogumumda ozelde olacak ama krndi ozeldeki soktorum sibel hanimi tvsiye etti
Sevilay_dvc Hatice_mustafa medovadayim bende . Devlet hastanesi beni korkutuyo . Bu konyanin buyum kadin dogumuna gittim sol kasik agrisi icin bisin yok dedi yolladi. 2 gun sonra kanamam oldu meger kist varmis patlamis. Bu rezaletten beri asla devlete yanasmadim. Maddi zorlugun yoksa gitme canim