Hatice_mustafa 24+3 canım ikinci gebeliğim 🤗 ilk dogumu Medicana da yapmıştım ordaki doktorum gidince refika hanimada başka bir rahatsızlığımdan dolayı muayene olmuştum tekrar dogurursam bu doktora giderim demiştim çünkü çok memnun kaldım inşallah doğumda da öyle olur herşeyi iyi hoş ama bir tek doğum hanesi korkutucu