Mimozam06 valla canım benimde ailem uzakta ben gideceğim onların yanına memlekette doğacak bizim oğlan eşimde gelecek Doğum iznini alıp 😁 okadar insan nasıl gelecek başımda bekleyecek ohoo birde bunun 40 ı var. Mevlüt’ümüzü de annemde yapıp kışın evimize kapanacağız artık😂 Bende bugün hurma yemeğe başladım günde 3 4 tane 38 den sonra 6 7 taneye çıkarıcam çok iyi geliyormuş birde bol bol yürüyüş hareket gelirler inş sağlıcakla 🙏🏻😍