Suunaa aslında ben de hiç sabırlı degılım de canım hastanelere karsı korkum oluştu 4 kere hamilelik yasadımama kucagıma almak nasip olmadı 😞Tabi ki cennette buluşacağız Rabbim in izni ile 🤲 🤲 Artık hastaneye gidince bebegım benden koparacaklar hissi oluyor tansıyonum not alde hep düşük ama hastaneye gidince yükseyor yoksa ben de her an hatta her saniye bebeğimi görmek isterim 😔😔😔İşte boyle canım