Suunaa merhabaaa 🐣 biz de 10+3 bir incir kadar olduk 👼🏼🥰 Dünyanın en güzel duygusu her geçen günü sayıp onun varlığını hissetmeyi, dokunmayı beklemek sanırım 🙏🏻 Geceleri rüyamda ona dokunduğumu görüyorum hep 🙈 Allah hepimize kucağımıza sağlıkla almayı nasip eder inşallah 🤲🏻 O kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki.. ❤️