Melek36 açıkcası bende oldum Pazartesi günüydü hiç sancım ağrım olmadı kanama oluyor tabiki bununda normal olduğunu doktorum söylemişti. en çok korktuğum durumdu burda okuduklarımdan sonra ama anladım ki gerçekten rahat olur kasmazsan kendini max 20 sn lik iş ve hiç sancım olmadı çarşıda bile gezdim sonrası