Muu_1906
Canım bende 30+3 tek yumurta ikizlerime hamileyim
28+6 da ağrılarım olduğu için hastaneye gittim ve bende de açıklık başlamış ve hemen yatış yapildi ilaç başlandı sancım yoktu nst de
Ama ertesi günü akşamı sancılar çıkmaya başladı Dr erken doğum olur bırakamam dedi
Yine ilaçlarla falan oda durdu 1 hafta sonra kontrol için gittiğimde herşey yolundaydı ben evde kendimi takip ediyorum .
Karnım sertleşip alt karın bölgesine ince agrilar giriyor bunun dk sı önemliymiş bazen 1 saat hiç olmadığı oluyor bazen 10-15 dk da bir oluyor eğer düzenli bir şekilde olursa haberim olsun dedi Dr um
Sende kendini takip et ciğer gelistiricide vurulmuş zaten endişelenme
Ayakta kalma,yorma kendini insAllah bı 35. Haftayı görürüz sağlıkla alırız bebislerimizi kucağımıza 🙏