Muu_1906 30+0 çift yumurta ikizlerime hamileyim bende.
Cuma günü çıktım hastaneden daha, sancım akıntım ve hafif kanamam oldu o şekilde doktora gittim 12 saat arayla ciğer geliştirici magnezyum serum tedavisi uyguladılar, rahim ağzı uzunluğum 20mm kadar düşmüş, her Çarşamba proluton iğne vurunuyorum geceleri de progeston fitil kullanıyorum ama doktorum artık iğne ve fitilin işe yarayacağını düşünmediğini söyledi.
Bebeklerim benimde toplanıyor kasıklarım çok ağrıyor yürürken yatarken kalkarken sağa sola dönerken 🤷🏻♀️ Cuma günü kontrolümüz var bakalım inşAllah erken doğmazlar çok küçükler 🥴