Elifgul90 eşin doğumda senin yanında duruyor görebildiği ve senden soğumasına sebep olabilecek hiç bir şey yok.
Soğumak bir kenara aksine doğuma girdiğinde sana olan saygısı artacaktır. Çünkü doğum anı kadar kutsal bir an yok ve anne olmak için vermiş olduğun emeği fazlasıyla görmüş olacak.
Ayrıca gerçekten bu bir ekip işi onun desteği çok önemli yanında olup sana güç verecek.
Son olarak da bebekler duyusal zeka ile dünyaya geliyor. Bu sayede olanları anlayamasa da hissedebiliyor. Yanı doğduğu anda sadece annesini değil babasının da enerjisini hissedecek onun da güvenini alacak. Ve bence bu bir bebeğe yaşatılması gereken bir şey