Deletedmom099 Duydunuz mu bilmem. Hz Ali eşini doğum yaparken görüp eşinden soğumuştur. Peygamberimiz (S.A.V) yanına çağırarak bir tabak ve bal getirmesini istemiştir. Daha sonra tabağa balı dökerek ortadan parmağı ile çizmiştir. Demiştir ki bak Ali böyle bal gibi açılıp kapandı ..
Bunu büyüklerimiz anlatır hep. (Net doğruluğunu bilmiyorum) Bu benim kişisel görüşüm ben karşıyım eşin doğuma girmesine. Ama girmesini isteyen çok insan var elbette saygım var herkesin kendi kararı.