Seda_yazar ponciklerin_annesi aynıyız bizimde son 105 25 haftalığız rabbim hepimizi kolay geçitlerden geçirsin sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin inşllah 🙏
Meltemkskn ponciklerin_annesi bizimde son 108 hemen iki haneli rakama geçmek istiyorum ama midem beni mahvediyor
Zuzum_20 ponciklerin_annesi benim kizimds cok haraketlendi bizde bugun 24+6 haftaligiz cok yogun olmama ragmen oda hic durmuyor 😍😍
ponciklerin_annesi Zuzum_20 Cok sukur canim bizde 12den sonra 101 oluyoruz , ikili sayilara dusmeye az kaldi 🥰 heycan dorukta
MrsClk Zuzum_20 ne zaman hızlanacak bu zaman hiç bilmiyorum 😄 Çarşamba günü ancak 11 haftalık oluyoruz 11 ay gibi geliyor 😄
Zuzum_20 MrsClk aslinda zaman geciyor da biz sabirsiziz ben sanki dün ögrenmistim simdi saat on iki de 25 haftalik olcak zaten bu bebislerin ne zaman gelcegi belli olmuyor 40 da gelcek diye bi kaide yok 🤦🏻♀️😂
Tazeanne0134 ponciklerin_annesi benimde gece 12den sonra 102 olacak az kaldı bel ve kasık ağrıları dışında çok şükür iyi senin
ponciklerin_annesi Tazeanne0134 bende de var canm kasik agrisi , hatta dun sanirim suyum geldi cok.korktum ayakta cok durmamak gerekiyor , bizde 12den snra 101 oluyoruz
Dilaemrh ponciklerin_annesi Son 123🐣 çok şükür herşey yolunda. 22+3 olduk ama henüz o kadar sık hissetmiyorum arada pıt pıt yapıyor ☺
ponciklerin_annesi Dilaemrh 1-2 haftaya hissedersin canim , benimki simdi Geceleri uyutmamaya kararli 😁 gece gunduz hic durmuyor bi sag bi sol bi assagidan surekli tekmeler eller kollar 😁