Sinemderinnaz Ramazana denk gelıor dogumum ama oruclu olmayan misafirlerimide dusunmek zorundaym yada iftardan sonra belkı zıyaretime gelen olur cıkolata magnet ve şerbet dusunuyorum ben musluklu surahıler var ya ona koyup tabı once onun adını ögrenıp almam lazım😂 bı de evde yapablcgmz şerbet tarifi bulacam
Aliyahyaannesi Sinemderinnaz o surahilerin adı karaf galiba canim😂 ben öyle musluklu almadım da kendi su takımımın sürahisi nı kullanıcam o da aktifim minik kadehlere uygun oyuzden😂
Aryamm Sinemderinnaz canım o musluklu surahiler sebil oluyor canım 😂😂madame coco da indirimde yanılmıyorsam bak istersen
elifincennetkusu betulclk ben instagramda bi sayfada 2 tane konsept arasında kaldım biri unicorn model sarı tonlarında bi şerbet , sarı cupcake, unicornlu şeker, çikolata ve şeyler var diğeride gül konseptli hafif pembe renginde onda pasta falan da var yanında kurabiye, yine şeker o tarz. Doğum bile olsa yemeğe değer veriririzz😂
Gulhilal Benim gittigim hastanede ocaktan once dogum ucreti 1000 liraydi simdi 1700olmus bu artisin sebebide oda suslemelerini kendileri yapiyolarmis cikolatadi kuru pastasi serbeti herseyi icinde oluyomus
anneninbiri Gulhilal bizim hastane 10 bin doğum ücreti yine içinde oda süsleme fotoğraf çekimi yok o kadar paraya hiç artısı yok
Aliyahyaannesi betulclk annem çok heyecanlı biri kayinvalidem dha sakin onun için ona dedim sen yaparsin anne die😂
Mirayyldz Karkatrlü kurabiye, kokulu taş, serbet, lokum,renkli badem sekeri,cikolata,jelibon faln 2. Cocuqum bu arada 😂
Ozlemm betulclk hic birsey yapmayacagim cunku hastanede ziyaret edecek kimsem yok sadece annem olur yanimda sanirim.. birde esim
Fatosruzgar betulclk ne guzel turkiyede boyle hastane odasi kalabalik sevdiklerin yaninda ben yurtdisindayim kimseye izin yok gece bile kimse kalamio yaninda hemsire yardim edio 🙁fotografci falan oda susu surda kalsin yani
zlemAtAcar Burcuk Can'ım ben Bursa'da oturuyorum 🤗 Bursa acıbadem hastahanesinde olacak 🤗 33+3 haftalığız doktor 38. Haftada alacağını söyledi. Ama gün vermedi. Beklerim. Çok sevinirim 🤗💕
Burcuk Aliyahyaannesi hastaneye kaç kişi gelir ki :/ onu anlamıyorum. Biz Eve bile bi şey yaptırmadık 40ından sonra gelirler ona göre bi şeyler yaparız
Aliyahyaannesi Burcuk en yakınlarım gelirler canım gorumcem hala teyzeler. Ben çikolata da lavanta şişesi 50 tane yaptım. Hastaneden çıktıktan sonra eve gelenlere de vermek icin. Özendiğim için fzla yaptım nasibi olan gelir bakalim 😊
Rabia88 Burcuk zaten 1-2 gün kalınıyor ilk gün kendimde olurum olmam o an herkesin beni öyle görmesini zaten isteyip haber kimseye vermem sanırım 😂 bir de eşim hastane mikrobunu eve getiremem orda kullanılan herşey atılacak dediği için hiç bişey yapasim kalmadı
Burcuk zlemAtAcar o masaya gelinir Canım 🙂) az kalmış Allah yardımcın olsun şimdiden maşallah diyeyim bebeğine
zlemAtAcar Burcuk amin Can'ım . Hayırlısıyla kurtulalım. Artık iyice zorluyor 😞 Sen kaçıncı haftadasın?
jotorofikgadin betulclk ben hiçbirsey ikram etmeyeceğim sus de dagitmayacagim bunun yerine tema ve Darüşşafaka ya bebeğimiz adına bağış yapacağız hem ihtiyaç sahipleri hem doğa sevinecek. Tavsiye ederim gösteriş meraklısı olmayanlara
betulclk jotorofikgadin çok mantıklı canım zaten bana kalsa yapmam da etrafımdakiler yap diyo ziyarete geleck bi avuç insan ama işte gönülleri olsn