Serrax Esradoruk3 benmkini de 9 haziran gösteriyor. Aynen ben de ilk doğumumu sezaryen olduğum için mayıs sonu olur diye düşünüyorum. 5+1 iz biz de😊
Oooykuuu Selam 9+4 üm bende izmirdeyim izmirde olan varmış çok sevindim. Hangi doktora gidiyorsunuz doktor arayışındayım bende