Esradoruk3 Biz henüz doktora gitmedik.uygulama suan 5+4 gösteriyor.aranızda doktora giden var mı kızlar
CCigdem Esradoruk3 6+1 5+4 de gittim doktora kan yerinde değer çıktı ama ultrasonda göremedim yarın kontrole gidicem inşallah görünür 🤲
Esradoruk3 Benim tahmini Doğum tarihini 4 Haziran olarak gösterdi.ilk doğumum sezeryan olduğu için.mayıs sonu gibi Doğum olur diye tahmin ediyorum nasip olursa ☺️🙏🏻
Serrax Esradoruk3 benmkini de 9 haziran gösteriyor. Aynen ben de ilk doğumumu sezaryen olduğum için mayıs sonu olur diye düşünüyorum. 5+1 iz biz de😊
Meralaltindal 4+3 benim bebişim🙈 çoookk heyecanlıyım çarşamba günü gidicem doktora. Sizce alttan muayene yaptırmalı mıyım?
Esradoruk3 Meralaltindal ben ilk hamileliğimde öğrendiğimde hemen gitmiştim.ultrasonda görünmemişti.alttan muayene oldum daha kesesi oluşuyordu.her hangi bi sorun olmadı yani.ama bana sorarsan biraz daha beklemelisin
Ask_H 9+3 11 mayıs dedi dün doktorum doğum için ama belli olmaz tabi sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişleri 🤲🏻
Fadime3543 Snmkrt01 merhabalar canım çok teşekkürler 🌷🙏bu ikinci hamileliğim canım ilki boş gebelikti çok şükür bu hamileliğim güzel ilerliyor 🙏sen kaç haftalık hamilesin canım