Annemmm2 Deletedmom2224 Hamileliğiimin başından beri oksapar 6000 Lil igne kullanıyorum canım kan akışı iyi dedi bilemedim şimdi 😔
Ozlembjk Annemmm2 bazen ultrasondada yanilma payi oluyor merak etme canim sonucta tartiya koyup tartmiyorlar ya bende 23 haftaligim carsamba ultrasona girdim 520 gr dedi