Annemmm2 Merhaba hanımlar 24 haftalık gebeyim bugün detaylı ulturasyona girdim bana 520 gram dedi gelişimi 1 hafta geride yani dedi 22 23 haftalık olsa neyse bu kiloya dedi kafamı karıstırdı, zayıf olmasına takmıyorum sağlık da bir problem olmaz demi sizler kaç gramsınız?
Deletedmom2224 Annemmm2 en fazla 1 haftalık gerilik var oda normal merak etmeyin. Sağlıkla gelsin inşallah 💕
Seymanur0707 Annemmm2 biraz az geldi canım bana ama canını sıkma benim 24 de 789 gram dı önemli olan son aylarda bebek kilo alacak zaten ama sen yine beslenmene dikkat et bebeğe kilo alıracak şeyler ye muz v.s
Afra34 Annemmm2 ilerleyen haftalarda toparlar kendini 100 grm kadar fark vardır en fazla üzülmeyin düşünmeyin de sanırım muz ve kaşar bebeğe kilo aldırıyormus bidaha ki kontrole kadar yiyin fark eder inşallah 🤲🏻
Iimran Annemmm2 benim iki hafta geride 24 haftalıkken 598 gr 31 cmdi baş bölgesi geride ama ben düzeleceğine inanıyorum bişey olmaz onlar düzelir merak etmeyin
Annemmm2 Deletedmom2224 Sağol canım raporda 2 hafta gerilik yazıyor tabi sağlıklı olsun da sadece kilo ile alakalı ise sorun yok 🤭
Annemmm2 Seymanur0707 canım sadece kilo olaraksa ben sorun yapmam bunu raporda 2 hafta gerilik yazmıs inşallah tek zayıf olmasıdır problemm🙏
Annemmm2 Afra34 Çok sağolun denicem kuzu cok meyve yemiyorum aslında 🤭 İnsallah saglıklı olur hepimizin bebişleri 🙏
Annemmm2 Iimran Canım bana da raporda 2 hafta gerilik yazmıs umarım sadece zayıf olmasıdır bu 2 hafta gerilik Baska bir problemlere yol acar mı dşye tedirgin oldum birazcık 🤷♀️🤭
Bho Canım benim hiç takma kafana anne babanın doğum kilosuna göre doğarmış çocuk zaten ailede düşük kiloyla doğan varsa da aynı şekilde genlerle alakalı yani , ikinizinde sağlık yerindeyse sıkıntı yok Zaten bir hafta geriden gitmesi yada önden gitmesini çok önemsemiyorlar önemli bir problem yoksa , başka bilindik iyi bir doktora görünmeni tavsiye ederim yinede 2. Bir göz görsün birşey kaybetmessin yani . 😘😘😘😘😘
Annemmm2 Bho İnsallaj cnaım bunu ayrıntılı ulrurasyon doktoru söyledi bir de kendi doktoruma sorucam iziliymiş pazartesine kadar o bana hiç geride dememişti
Seymanur0707 Annemmm2 2 haftaya kadar gelişim geriliğide normal canım kapatır farkı eminim https://m.youtube.com/watch?v=PbSRhjwJb7o bak canım izle bunu
Iimran Annemmm2 yok yok zayıflıksa eğer muz kaşar ve dondurma yiyin kilo alır o benimde bebeğimin boyu kilosu güzelde baş bölgesi 2 hafta geriden geliyo ama doğuma kadar düzelecek inşallah bizde 25 haftalığız
Annemmm2 Iimran Anladım canım insallah sizinkisi de düzelir bir üst postta ki arkadas bir URL paylasmıs cok rahatladım sizde izleyin bir isterseniz 🙏🤲 Saglık olsun canım sadece
Annemmm2 Seymanur0707 Çoook tesekkür ediyorum yaa içim cok rahatladı gercekten 🙏 Arkadaslarını dediği gibi kasar muz yemeye baslıcam
Deletedmom2224 Annemmm2 2 hafta geriden geliyorsa aslında kan sulandirici filan başlanması lazım. Ayrıntılı ultrasona girdiniz mi
fundaguner Merhaba 23.haftada 580 gramdi doktor hersey normal demişti şu an en son 3300 ölçüldü ve ben hamileligim boyunca dondurma yedim. Normalde çok düzenli beslenen bir insan değilim ve maalesef sigara da kullanıyorum
Annemmm2 Deletedmom2224 Hamileliğiimin başından beri oksapar 6000 Lil igne kullanıyorum canım kan akışı iyi dedi bilemedim şimdi 😔