Mesajların hepsini okudum lehine de aleyhine de. Kim ne amaçla yazdı bilmiyorum. Ama şaşiran yada sitem eden annelerin bi kısmı eminim mukemmellikten degil o anneligin verdiği korumacı merhametli vicdanlı kuvvetli duygusundan yazmıştır. Ben 1.5 ay hasta oldum ateş boğaz kulak ağrısı balgam ateş burun tıkanıklığı geceleri ağzımdan nefes alıyordum. Gecelerce uyuyamadim Antibiyotik almayayım diye çünkü doktor antibiyotik yazdı kadın doğum doktorum viks sürmekten başka birşey kullanma dedi. Artık öksürmekten bi gece ışığı bi açtım nefes alamıyorum ağzımdan burnumdan kan geliyordu. Viks ve olips ile geçirdim. Islak mendiller le çiplanarak tüm vücudumu silip atesimi düşürdüm. Acilde yattım ama yine ilaç vermediler. Bence bunlar içgüdüsel. Yani yaptığının mazereti yok. Bana da kızacaksın belki ama bu duygunun bambaşka olduğuna inanıyorum. Nasıl ki çöpe yavrusunu atıp gidene sen kızıyorsan bize de bu abest geldi. 7ayda yazın barda alkol alan annenin çocuğu doğduktan sonra gelişim geriliği yaşadığına bizzat şahit oldum. Hamile olduğun gün birakmaliydin bunun toleransı yok bence. Yazmışsın yorumladim. Bundan sonra ne olursa olsun önceliğin o olsun. Allah evladına sağlık versin analı babalı büyütsün.