Ayashatun ben de 17.hafta içindeyim. Cinsiyet öğrenemedik :( İkili ve dörtlü tarama testinde doktor bir tahmin belirtmedi. Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Çalışıyorum, zorlanana kadar çalışacağım Allah'ın izniyle. Heyecanla bekliyoruz. Rabbim sağ salim kavuşmamızı nasip etsin. Hayırlı evlatlar olmalarını nasip etsin.